Vanuit de Servciedesk heb je toegang tot support en ondersteuning. Je kunt hier een ticket aanmaken voor vragen, storingen en toekomstige wensen. Ook kun je hier de historie van tickets inzien.
inloggen
Vanuit onze Atlassian JIRA en Confluence projectomgeving heb je toegang tot de projectdocumentatie, planning, recoursing en voortgang van lopende projecten.
inloggenVanuit ons klantenportaal heb je toegang tot jouw CMS, domeinen en administratie.
Zoals je hierboven ziet kunnen onze klanten op deze pagina inloggen op ons klantenportaal, de servicedesk en onze projectomgeving. Afgeschermde online omgevingen waarin we gepersonaliseerde en specifieke informatie met hen delen. Wil je ook een klantenportaal of ander portal laten ontwikkelen om de communicatie met klanten te verbeteren en de service en kwaliteit van je dienstverlening te verhogen? Dan ben je aan het juiste adres!
De afgelopen 15 jaar hebben we veel verschillende soorten portals ontwikkeld. Van klantenportals tot B2B e-commerce en PIM portals. Van ?werken bij? tot dealerportals en nog veel meer. We koppelen onze portals vaak aan bestaande ERP systemen zoals bijvoorbeeld aan een voorraad-, financieel-, administratie- of ander backoffice systeem. Zo ontsluiten we alle data in het portal. Geen vraagstuk is ons te gek, we helpen je graag.
De afgelopen jaren hebben we veel verschillende oplossingen en portals ontwikkeld. Daar zijn we dan ook trots op! Neem een kijkje in een aantal recent door ons ontwikkelde projecten.